Contact Info / Websites

All 24 movie Reviews


The Child That Smelt Odd The Child That Smelt Odd

Rated 4 / 5 stars

GREAT!

I just want to say thankyou for creating such stylistic representations of
modern issues, it was soooooooooo good, im a big fan of your work. Dont stop creating suitcases!



Why Me? Why Me?

Rated 3.5 / 5 stars

wow, pretty creative...

i thought it was gonna be shit when i first started to watching it, but it was actually pretty good, there were some pretty good ideas in there too. I loved the fact that it just cut to a commercial in the middle of a hell emotional moment...haha, that was funny..........I AM GOING TO BE A MONK NOW...............


AlienHeadX responds:

Good luck.


Fun With Fire Fun With Fire

Rated 4 / 5 stars

HAHAHA, thats hilarious!

Man, good job. I loved the style, captured those two guys as perfect, drunken buddies. Graphics were pretty good as well. Love the name of your animation group too....



Merry Melony ep.1 Merry Melony ep.1

Rated 5 / 5 stars

That was trippy!

You have some sick ideas in that, i know this might just seem like another review, but i was really impressed with the creativity in it. Keep up the excellent work, cant wait for the sequel, ill definetaly be stoned for that!



Brace Yourself Brace Yourself

Rated 4.5 / 5 stars

Now that was fucken cool

Being someone that cringes at the sound of that F*&CKING drill that they use, i fully understood that guys little flip out in the waiting room. I mainly like this anim cos it had feature film animation style to it, with lots of montage parts and symbolisme, which made it rise above other average animations. I hope you keep doing them this way as it seems to be a fading technique in this deep, dark chamber they call newgrounds...



DE_aztec DE_aztec

Rated 4 / 5 stars

HAHAHAHA

That was sick, u should be proud of something like that!!! I liked it how u incorporated all the types of players in online gaming, hahaha, the lagger was the best, cos that resembles me, hahaha (56k). Well done, loved it!!!


People find this review helpful!

Scorpion Melee Scorpion Melee

Rated 4.5 / 5 stars

The days of the 'Sega' are gone

That was my fav. childhood game on sega, great job, loved the end part 2


People find this review helpful!

Whatever! Whatever!

Rated 4 / 5 stars

meh, good

that was pretty good, except were did u get the crazy idea for the clock game cube, and a pillow for christ sakes!!!



-True North- -True North-

Rated 5 / 5 stars

go the clocks!

im sooooooooooooooo gonna watch the other episodes of clock dudes. good idea and all, having fruit clocks, hahahahha you earned that 5 easy! love the animation, tell me how you got it so fluid!


People find this review helpful!

Mario in Black Mario in Black

Rated 4 / 5 stars

go toady! go toady!

well, i never thought id see toad screwin the princess, but it was pretty funny. anyways, it was hell good with the nes characters and all that. good idea, but it shouldve been longer!!! i wanted to see what happened next!